Saturday, February 18

Komik Online Malaysia

Assalamualaikum w.b.t
Eh eh, update lagi 😁 Btw ni nak cerita sikit pasal Komik Online Malaysia. Apa-apa pun aku nak ucap terima kasih dekat Tomodachi sebab post dialah, aku jumpa Komik Online Malaysia ni. Website ni baru lagi sebenarnya, sebab tu tak famous sangat. Well said their comic so good tho, macam komik anime yang lain. But yang jadi best sebab dia bukan komik yang ikut tema novel zaman sekarang yang entah apa-apa. Eh tapi dalam semua novel yang pelik-pelik tu, ada juga yang best-best.




See, macam best je kan. Selain anime, support lah sikit page ni. Aku tengah waiting dia update episode yang baru tentang Hidden Princess ni. Serious aku cakap, jalan cerita dia ringkas, padat dan mudah difahami.

Last but not least
"Maaf atas kata kasar aku, maaf jika ada terguris hati. Uh uh entry kalini, aku just nak review pandangan aku tentang page ni je."

2 comments:

  1. welcome :)

    kebanyakan komik sy belum habis baca lagi, tapi, bila dah baca, memang komik tu sarat dengan pengajaran :D

    Saya suka komik bunian, empirik dan paradigma guru. best je

    ReplyDelete