Thursday, February 2

Ig Review

Image result for shoes tumblr quotes

Assalamualaikum w.b.t
Harini nak review sikit Ig Shop yang aku use to buy a pair of shoes. That ig selling a collection of Macbeth. Aku dah lama sangat usha ig tu. sebab barang original always mahal. okay abaikan. Aku pun malas nak cakap panjang, cuma nak cakap service dia sangat bagus and they also jenis yang fast respon. Tak perlu lah korang nak tunggu lama ke dia reply. Nak berurusan dengan dia pun senang.

31 January
Aku whatsapp dia untuk barang yang aku nak, aku uruskan pembayaran time tu juga. Kalau ada CIMB cliks, semua easy je. Ha ha ha 😎 

Petang tu dia bagi aku track number. 

01 Febuary
Barang aku dah sampai rumah. Yeay ! 😋

Cepatkan service diaorang? Hahaha, pos laju always buat kerja dia dengan cepat.

No automatic alt text available. Image may contain: shoes and text
*Uh uh... Diaorang pun ada store sendiri dekat Sunway Pyramid dengan Sg Wang Plaza.

Image may contain: one or more people and shoes Image may contain: shoes
*Dia siap bagi free gift lagi tu. Okay ni nama dia Macbeth Fischer Black. So kepada sesiapa yang berminat atau addict with Macbeth, aku rasa korang patut usha Ig @extreme_malaysia ni.

The price of that shoes is quite expensive tho. Lebih baik korang datang kedai dia. This shoes aku beli online sebab aku takda masa nak ke kedai dia, cause aku busy practical. Aku beli dengan harga RM 359.00. Harga tu dah include harga pos. Harga kedai should be RM 349.00, so kalau korang rasa mampu beli lah. If tak aku sarankan jangan MEMBAZIR. And one more thing, 

"If you buy something, don't regret."
Okay nak cakap sikit pasal cbox aku ni. Idk how to get the old version, but the new one is so ugly laa, Sedih siaa 😭 menangis tak berlagu weh. 

Okaylah last but not least,

"Maaf atas pengunaan bahasa kasar. Maaf juga atas bahasa kau aku. Maaf lagi sekali sebab entry kali ni bosan, luls."

No comments:

Post a Comment